2013年4月30日 星期二

VICTORIA'S SECRET HONG KONG

香港終於都有VICTORIA'S SECRET啦,係26/4/2013及27/4/2013分別係中環IFC&沙田新城市開幕啦~~27/4當日身在沙田店的我,完全感受得到VICTORIA'S SECRET的吸引力是多麼強大的!店舖還未開門,就經已有大量FANS排隊等待啦!繼上次係「銅鑼灣蔡太」到等左6個鐘既經歷,我當然唔會再等啦!我係去左睇IRON MAN3,睇早場最大好處就係平!平!平!只需$65就可以睇到3D既IRON MAN3~~~Unbelievable^0^!!!!!大概12點3左右我先去VICTORIA'S SECRET血拼一番,行黎行去,係約400呎既小空間行左成個鐘,D味隻隻都差唔多,試左好耐香水&body lotion先選到我鍾意既味道。佢地做緊promotion,$298 for 3 ( <---只係for 某些系列既body lotion, body wash & body mist,可以mix埋買不同系列的)。我比較鍾情於body mist,因為夏天經常去游水同曬太陽,噴body mist對我黎講就最適合不過啦!唔會太香,又有小小味咁,不過味道keep得唔耐,想keep得耐D就買埋同味道既body lotion,就可以last到3個鐘到啦~~不過香港既VICTORIA'S SECRET 係冇BAR買嫁.....明明最出名係BAR,但係香港就冇得買,我仲見到D袋係Made In CHINA!!!之後就冇咩興趣買LU....haha.......雖然好多野都係Made In CHINA,但係買外國牌子,緊係想成件貨連設計都係係當地製造!!!我都睇過佢地D底底,D質地一般,款式比較花巧,應該有好多人鍾情ge.....不過,有少少覺得同花園街及旺中ge鋪頭仔差唔多....haha......返到屋企試過佢地既body lotion,我未開口,已經俾我家的陳先生說...香過頭,甜過頭........我諗我下次都係買返其他淡淡香味ge牌子好D........總括,並不是想像中那麼好........





沒有留言:

張貼留言