2013年5月22日 星期三

龍泉私房菜Private Kitchen

是日好友幫我預祝24歲大壽,預先2天才BOOK左呢間隱世既【龍泉私房菜】! 記得要預早book先有位嫁,同埋book果陣要揀好食咩,如果要加餸都要係book果時講埋,因為琴日我地去到想加餸都冇得加,最重要係你要肯定人數先好book日我地原本有8個人,但因某人要加班,趕唔到黎,我地到步先cancel已經too late,佢照要收多份$,佢話因為D海鮮訂左8人份量,所以要俾返$,佢表明D海鮮是不留第2日的! 聽上黎感覺不太高興,但都體諒的.........今次我地叫左鮑參翅肚海鮮餐$258(4位起),每枱送一支紅酒及每人一罐汽水,只收現金免加一 !


今次既豪門夜宴實在係太精彩啦! 完全滿足到我地既味蕾,抵食得黎,又好味,海鮮全部大大件,樣樣都好足料! 不過我好期待既飄香炒飯就有點兒失望,同平時既炒飯寅係冇分別,甜品(芒果布甸)亦唔好食,第一次食似大菜糕咁爽既布甸。不過總括,以呢個價錢黎計,質量算好好! 唯一可惜既係環境不太舒適........是日最佳之選: 三色蝦、金山扒翅

餐牌圖片如下











花雕蛋白蒸海蟹D水既酒味太勁啦,有點兒難入口......

龍泉私房菜

地址 :尖沙咀彌敦道83-97號華源大廈15樓B4室及16樓B1室 (係尖沙咀MTR---A出口,右邊見金舖沿路直行第2入口)
電話 : 6083 1933

沒有留言:

張貼留言