2013年5月11日 星期六

敏感皮膚救星---The Gamila Secret Collection

終於我都搵到一隻我覺得好好用既洗面產品啦~~~來自匈牙利既GAMILA SECRET既洗面皂!我一向都未試過用洗面皂,因為肥皂俾我感覺洗得雖然乾淨,但洗完會令皮膚好乾! 皮膚好敏感、又乾、又多暗粒既我,真係要好試左好多牌子都未真正解決到我既皮膚問題! 以往我用得最耐既係FANCL,佢既護膚品都好岩我,其實佢隻洗面粉都好用,但係有時都未能令我痕養既皮膚得以舒緩! 起初買GAMILA SECRET都係覺得佢包裝精美而且非常抵用,所以先試下咋......開水放係手中搓20次到就有好多凝脂泡泡! 我用左3日,已經感到皮膚好舒服,冇痕養感!而家已經連續用左1個月,我既皮膚真係有明顯改善! 唔會無拉拉痕同埋紅! 最重要唔會乾添嫁!!! 真係要大讚! 呢舊皂仲可以全身一齊用嫁! 如果全身用就大概用到個半月啦,只用上面就3-4個月!只係HKD$299咋!抵用過用AD+& FANCL! 仲有好多味道嫁! 適合唔同膚質! 洗面皂係植物凝脂80%以上為初榨橄欖油,無防腐劑、人工香料、界面活性劑、色素等添加! 已經係好多國家有得買嫁啦! 仲上埋日本節目添! 超讚!!!


官方網站http://www.gamila.com/




 

 


沒有留言:

張貼留言