2013年5月29日 星期三

Inn Side Out

上星期五,我既囡子們幫我預祝生日,去左銅鑼灣Inn Side Out飲飲食食。呢個酒吧出曬名係可以周地拋花生,最岩我某位朋友。哈哈!^0^ 相信男仕們應該都好鐘意! 雖然佢地主打係飲酒,但D野食都係好好味嫁~~~

食物:蝦沙律(好味!)、三文魚pizza(份量好多,應該要4個人先食得曬)、芝士薯條(一試再試的!芝士超多!)、同水牛城雞翼(呢個就一般啦.....我地叫左辣味,個味道係tabasco,食到個嘴梅梅地)!

飲品:
Sangria(ok,不過好脹肚), Apple Cider(不是我口味), Hoegarden(例牌)







地址 : 銅鑼灣新寧道10號新寧中心地下 
電話 : 2895 2900消費 : 約$250




沒有留言:

張貼留言